Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

söndag, oktober 08, 2006

Ny lägenhet!

Idag skall jag gå på lägenhetsvisning, känns pirrigt, vill ha.......

Jag har suttit och drömt mig bort i Sköna Hems tjocka glassiga magasin och funderat på om jag skall köpa den där lampan för 11.000:- eller det där köksordet för 22.000:- eller den där soffan för 65.000:-

Men.... det få nog bli substitut a´la Ikea istället, Bokhyllan Billy för 699.- eller nått :-)

Jag är ingen prylgalen person, gillar inte em massa grejer.. och absolut inga spetsgardiner...

Och en sak skall ni veta, detta är första gången jag bor ensam.... om man nu inte räknar den där 3 månaderna i en lägenhet på söder i 7:e hand, i slutet av 80 talet.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vart ska jag skicka mina handknypplade spetsgardiner? Oj då, läste jag fel?

:-)

Hoppas ni får det bra i er nya lägenhet!

08 oktober, 2006 19:48  
Blogger Frk Fleggman said...

Hur går det? Blir det en flytt eller?

10 oktober, 2006 08:59  
Blogger Rex said...

Jag föraktade Billy tills jag köpte en själv. Det är inte hyllan som är det viktiga utan vad man har i den.

10 oktober, 2006 14:14  

Skicka en kommentar

<< Home