Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

lördag, oktober 14, 2006

Mig själv!

Jag roade mig själv häromdagen med att slå upp mitt eget namn på yahoo, det var ganska intressant. det finns en till i Sverige som har samma namn som jag. Hon jobbar på ett läkemedelsföretag och är tydligen duktig på att spela golf och piano, något som jag absolut inte kan.

Hon finns också med i en resultatlista från Stockholm Marathon sen några år tillbaka, och det lustiga var att det var en bekant som sa till mig -Jag visste inte att du sprang marathon.... Jag såg naturligtvis ut som ett ?????

Skulle vara roligt att få presentera sig inför den andra Pia med samma namn och se reaktionen....hehe.... häftigt...

2 Comments:

Blogger Frk Fleggman said...

Det finns en till i Sverige med samma namn som jag och det råkar vara min svägerska.

16 oktober, 2006 10:12  
Blogger Pia-Pralin said...

hehe.. det är ju lustigt, jag har dock ingen aning om den andra personen, ålder m.m.

16 oktober, 2006 13:47  

Skicka en kommentar

<< Home