Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

måndag, september 04, 2006

Trött på mig själv!

Ibland kan jag bara känna mig så jävla trött på mig själv, jag pratar för mycket, jag vill verka så himla stor och stark, men i själva verket är jag mjuk och vek. Jag säger en sak, och sen när jag hör mig säga det så är det inte rätt ord som kommer över mina läppar. ibland tänker jag högt, vilket inte är så jätte positivt i många fall.

Ibland önskar jag att jag kunde spola bandet bakåt och redigera det jag säger, för även om jag inte menar något illa så låter det ibland så fel. Jag älskar att jobba med människor men ibland undrar jag om jag ite borde ha blivit kyrkogårdsvaktmästare istället, då har jag 200 man under mig som är LIKgiltiga för vad jag kläcker ur mig!

Jag är en trött, sliten snart 36 årig tjej med kluvna hårtoppar, storlek 40 i skor, stor i käften, en finne i nacken och begynnande rynkor runt ögonen, är det någon som vill byta?

Näe tänkte väl det....

1 Comments:

Blogger Peppe said...

Precis sån e jag. Spola tillbaka, ändra lite, ta lite mindre plats och lugna ner mej. Suck, ibland blir man så trött på sig själv...

05 september, 2006 14:55  

Skicka en kommentar

<< Home