Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

söndag, september 03, 2006

Stor mun!

Duracellkaninen och jag åkte tunnelbana idag för första gången, det var jätte roligt tyckte han.. Varje gång stationen ropades ut, härmade han rösten -Nästa Slussen! :-)

Just i Slussen klev det på en ung tjej som helt klart hade tagit hjälp av kirurgkniven både här och där.. och med "lite" Botox i läpparna.. alla såg, men ingen sa nått... förutom Duracellkaninen, högt och tydligt så hela vagnen hörde dessutom.

-Vilken stor mun han har.. är det en clown?

Inte nog med att sa att hon liknade en clown, han sa också att det var en HAN!!

Clownen steg av vid Mariatorget med näsan i vädret.... då började folk skratta i vagnen...

3 Comments:

Blogger S-Man said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Otroligt roligt.

Jag önskar att jag vore där

03 september, 2006 19:35  
Blogger popsan said...

Jag brukar avbryta min son när han vräker ur sig sånt...jag har haft tur eftersom jag fattar vad som är på väg...
Han stirrar och sen kommer den...MAMMA VAD TJOCK HAN/HON ÄR...Fösöker förklara att han kan säga sånt till mig på svenska så att ingen förstår...och på grekiska när vi är i sverige....
Men det gick in i ena örat och ut genom andra....

03 september, 2006 22:27  
Blogger Frk Fleggman said...

Hihi, av barn och fyllon får man höra sanningen!

04 september, 2006 14:13  

Skicka en kommentar

<< Home