Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

måndag, september 11, 2006

helt ute ..typ!

Allså jag gillar snygga kläder, jag skulle kunna köpa massor av kläder varje månad om jag bara hade tillräckligt med pengar... men för en fattig resesäljare som jag så finns det en botten i plånboken.. tyvärr..

Idag gick jag in på aftonbladet och läste att Sophie Farman hade tagit fram den bästa basgarderoben, det man BARA INTE kund vara utan....

http://www.aftonbladet.se/vss/mode/story/0,2789,884610,00.html

ja men allså.... sånna kläder hade ju min farmor....är jag helt ute eller? Jag tycker att de är fruktansvärda!!!

5 Comments:

Blogger Vild-hallon said...

Vi har redan varit där med modet och det man en gång upplevt är väl inte lika kul igen. Jag tänkte på stuprören och bylsiga tröjor.
Men "farmorsmodet" är inte heller speciellt kul precis som du säger.

12 september, 2006 20:53  
Blogger zanza67 said...

lol...ja det såg onekligen ut som det var från etnografiska museet...är detta mode nu alltså?...:/

12 september, 2006 23:18  
Blogger Maria said...

Näää, gillar inte heller stuprör och bylsiga tröjor. Inte den utåtstående formen på klänningar och kappa heller. Det passar inte kroppsformen. Måste dock erkänna att jag är helt såld på såna där ankelboots, bara jag hittar ett par som jag anser mig ha råd med :)

13 september, 2006 21:56  
Blogger Frk Fleggman said...

Urk, va fult! Stuprörsjeans kan väl gå an, men stickad klänning?! och den där kappan!!? Nä fy.

14 september, 2006 08:21  
Blogger Katta said...

Men hjälp, det där tänker då inte jag ta på mig iaf. Kan inte mode vara något snyggt som inte får en att tänka på hysteriskt roliga kort av mamma/mormor ?

23 september, 2006 10:22  

Skicka en kommentar

<< Home