Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, september 13, 2006

english!

Englska vänner på besök med en underbar liten flicka på 10 månader *vill ha* Pratar engelska som jag inte gjort annat, känns ganska skönt att det lossnar efter ett tag.... jag pratade till och med engelska med Duracellkaninen och han tittade lite konstigt på mig men han gjorde som jag ville... hehe.. det är ganska det som är knepet... att prata med honom på engelska... :-)

På tal om mina vänner, det har så konstiga vanor... idag skulle jag göra grekisk sallad till lunch... och strax innan hade vi varit på ICA Maxi och köpt fikabröd på bageriet, var på jag säger.

"I thought we could have a greek salad for lunch, if its ok with you?"
Var på min kompis Rachel säger
"Salad, what do we need that for? We can have those nice buns for lunch"

Eh... Ok sa jag.. och så hade vi kaffe och bullar till lunch, och en och annan chokladbit som fanns kvar i lådan sen igår...

Men jag är ju ganska foglig.. så jag gav ju med mig, :-) If they are happy, Im happy!

1 Comments:

Blogger popsan said...

Lättövertalad.....kaffe och bullar till lunch låter utmärkt tycker jag...

13 september, 2006 22:07  

Skicka en kommentar

<< Home