Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

fredag, september 08, 2006

Dagens bravader!

I morse var jag hos tandläkaren vid Hötorget, Han är säkert dubbelt så dyr som tandläkaren i förorten, men han är så himla rolig, så man nästan sväljer slemsugen när man skrattar... :-)

Jag parkerade i Hötorgsgaraget. Ni som har varit där vet att man åker typ 3 våningar ner i massa gångar, och man passerar en massa små parkerings rum med typ 10 platser i varje. Att åka in går bra, men ut.... första våningen är ok, för då står det bara UT, men andra våningen är det också massa IN... Översta våningen är blandat jätte stora skyltar UT och IN, på ett ställe står det UT åt höger och det är ju lätt, IN åt vänster, lika lätt... men på ett ställe står det UT & IN åt samma håll, det blev för svårt för mig... jag hamnade naturligtvis till slut på IN.. och fick börja om igen....

Men.. jag hade inga hål...... :-)