Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, september 27, 2006

Bloggportalen..

Ja det kanske är lite fåfängt men nu har jag också anmält mig till Bloggportalen, mest för att det skall bli kul att se hur många som råkar surfa in där...hmm.. men det var svårt att välja kategori, för de fanns ingen kategori Blaj-blogg.

Fick duga med vardagsbetraktelser och resor...

På tal om resor imorgon åker jag till Dublin.... De ni... skall försöka blogga därifrån.. och om ni har tur så kanske jag till och med lägger in en bild på mig själv drickandes en Guiness.... men dååå skall ni ha tur.. ciao!

3 Comments:

Blogger Anders Backman said...

Ta en Guiness för mig också..:-)Världens bästa öl...Inget svenskt blask här inte :-)Trevlig resa!

27 september, 2006 22:54  
Blogger Vild-hallon said...

Åhhh... nu blir jag avundsjuk igen! Dublin står på min önskelista över städer jag vill besöka. Ha det så kul!

28 september, 2006 18:14  
Blogger Frk Fleggman said...

Min med ... önskelista alltså. Ha det så jäla kul!

29 september, 2006 08:13  

Skicka en kommentar

<< Home