Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

lördag, augusti 12, 2006

Utmaning!

Åsa utmanade mig att svara på dessa frågor...

1. Fyra arbeten jag haft i mitt liv
Vinstpackare på en lotteribyrå
Turistinformatör
Projektledare Event
Servitris (en väldigt kort period.....2 veckor eller nått..hade liksom ingen talang för det)

2. Filmer jag gärna ser om och om igen
Grabben i graven brevid
Lost in translation
Under Toscanas sol
Hitta Nemo (har jag något val?)

3.Fyra städer jag bott i
Göteborg
London
Umeå
Fjällbacka (väldigt liten stad....)

4. Fyra tv-serier jag gärna ser.

Ser väldigt lite på tv.....just nu.. men jag gillade Vänner när den gick

5. Fyra ställen jag vill åka till
Japan
Thailand
Salalah (underbart..)
Gotland igen....

6. Fyra websidor jag besöker dagligen
travelnews.se
aftonbladet.se
mapquest.com
och naturligtvis en jäkla massa bloggar...

7. Fyra favoriträtter
Indisk Kycklingcurry
Kebabsallad
Thaisoppa
Grillad lax

8. Fyra ställen där jag trivs
Dalarö Bageri
I skogen
Debenhams (där kan man strosa en hel dag)
Botaniska trädgården i Göteborg

9. Fyra bloggare jag vill utmana att svara på dessa frågor
Iaia
Frk Fleggman
Popsan
Vildhallon

3 Comments:

Blogger zanza67 said...

sånt här e perfekt när man e sjuk...:)

12 augusti, 2006 21:44  
Blogger Maria said...

OK, har antagit utmaningen!

13 augusti, 2006 13:53  
Blogger Frk Fleggman said...

Jag antar utmaningen, nu är jag datoriserad igen.

14 augusti, 2006 08:34  

Skicka en kommentar

<< Home