Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, augusti 16, 2006

Tur att man kan roa någon i alla fall!

Igår var vi bjudna på födelsedagskalas hos grannen...

Jag fick i uppgift att öppna en flaska fin Lanson Champagne..

Det gick ut bra som helst..ända tills jag fick ur korken ur flaskan... då kom också de mesta av innehållet i flaskan ut som en fontän..

Det mesta av champagnen hamnade naturligtvis över mig och i mina ögon.

Ni kan ju tänka er skrattsalvan som bubblade ur gästerna i samma fart som champagnen ur flaskan...

Och där stod jag med mascaran rinnande nerför kinderna och såg ut som en dränkt katt ...

Vilka bortslösade dyra droppar.... det räckte ändå till en skvätt till var och en... men inte mycket mer!! :-)

1 Comments:

Blogger Frk Fleggman said...

Alkoholproblem på hög nivå!

17 augusti, 2006 07:59  

Skicka en kommentar

<< Home