Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, augusti 16, 2006

sms!

Hade för en stund sedan världens mest intellektuella SMS konversation med min kusin H!

H--Är du vaken?

P--Nej!

H--Jaha hur gör vi då då?

P--Jag vet inte!

H--Jag har världens skvaller.

P--den lätte går jag inte på!

H--Nähä...

P--Ville du något särskilt?

H--Nä!!

P--Okej, men då sover jag vidare då!

H--Ja, eftersom du inte är vaken så är det här en dröm, och då har det aldrig hänt.

P--Precis!

H--Simma lugnt!

P--Du med!

H-Jag gillar inte att simma!

P-- Ok...

H-- Gonatt!

P--Jag sover ju redan, men godnatt i alla fall.

H--Slut på pengar på telefonkortet nu. :-)

P- Stackars dig!

H-- Ja!

4 Comments:

Blogger Tina Högman said...

Snillen spekulerar??

17 augusti, 2006 11:53  
Blogger S-Man said...

Sånt som för människan framåt i evolutionen...

17 augusti, 2006 13:33  
Blogger Vild-hallon said...

Fantastiskt samtal... :-D

17 augusti, 2006 18:17  
Blogger Maria said...

Haha! Låter lite dyrt för att få så lite sagt...

20 augusti, 2006 21:09  

Skicka en kommentar

<< Home