Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

tisdag, augusti 15, 2006

Pangare!

Duracellkaninen fick en pangare härom dagen...en sån pangare som Jack Sparrow har i Pirates of the Caribbean.. och även i Pippi Långstrump på den 7 haven... han bara älskar sin pangare och går omkring och försöker se cool ut med piratskärp och allt.. problemet är att han också vill sova med sin pangare.

Igår kväll höll han den i handen när han skulle sova, vilket resulterade i när han vände på sig precis när han hade somnat så slängde han iväg med handen och jag fick pangaren rakt i pannan....

Jag vaknade kl. 05 imorse av att jag låg obekvämt... och vad låg under mig när jag vaknade??

Precis..... pangaren....

Tur jag inte köpte ett Emil gevär i trä...


En pangare = ett bättre namn för en gammal sjörövarpistol

2 Comments:

Blogger Rex said...

Eller en rävsax eller björnsax eller liknande.

15 augusti, 2006 11:23  
Blogger Frk Fleggman said...

Eller en handgranat.

16 augusti, 2006 10:27  

Skicka en kommentar

<< Home