Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, augusti 23, 2006

Morr!

Jag är sur.... sur som fan... ja, helt enkelt förbannad...... var det redan när jag vaknade för jag blev väckt mitt i en underbar dröm som jag mycket gärna hade stannat kvar i.....

Sen blev jag ännu surare när jag upptäckte att katten låg på mina jeans..som dessutom inte var torra......men jag lyckades speeda upp torkskåpet så de hann torka någolunda... men det hade inte spelat någon roll för när jag kom ut i bilen så hade rutan på passargerarsätet åkt ner (fönsterhissen är trasig) och hela sätet var plaskblött.....så då blev jag dyngsur i rumpan ändå...

Tur jag satte på mig min sjörövartröja (svart och vit randig) bara lappen för ögat som saknas...

Det är faktiskt synd om mig för jag har mens och ont som fan...... morrrrrrrrr!

*tyck synd*


Duracellkaninen sa att mamma såg ut som en Sjöröv..... det tyckte faktiskt jag var jätte roligt... så jag skrattade faktiskt lite också.. den här morgonen...

5 Comments:

Blogger Frk Fleggman said...

Stackars... låter som en dag du borde stannat i sängen och glott på TV med katten på magen, DCkaninen på armen och en ask praliner inom bekvämt räckhåll.

23 augusti, 2006 10:30  
Blogger S-Man said...

*Tycker synd om*

=/

23 augusti, 2006 21:47  
Blogger zanza67 said...

bättre blöt o dyngsur än torris...

24 augusti, 2006 10:31  
Blogger Frk Fleggman said...

Kan man inte mata DC:ar med lite lite valium en sån där dag :-/

24 augusti, 2006 13:03  
Blogger Whoa said...

Bra start på dagen... Hoppas den slutar lite bättre.

24 augusti, 2006 13:24  

Skicka en kommentar

<< Home