Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

måndag, augusti 21, 2006

Det sa pang!


Först mullrade lite grann sen började det regna.... då var det lunchdags.
Lunch avnjöts på den lokala pizzerian i huset där jag jobbar. Vi var ett gäng på 10 personer som lunchade tillsammans, plötsligt sa det PANG! värsta blixten och dundret.... det blev knäpptyst i några sekunder. det var verkligen ett blixtnedslag typ.... här och inte 200 meter bort.... se kom skyfallet, det regnade oavbrutet i tre timmar, jag trodde det var dags för Noaks ark...

Internet fungerar inte så jag gav mig iväg till centrum för lite shopping... som ni förstår var det ganska mycket vatten... Bilden ovan beskriver faktiskt en ganska stor trafikled och inte en mindre insjö.

5 Comments:

Blogger Unknown said...

Oj! Inte så kul om man kör där med massor av bilar bakom sig och så upptäcker att *blubb blubb blubb* här var det lite djupare ja, oj då oj då här går det faktiskt inte att köra… * slörp, gurgel*

(Och så undrar folk varför så många kör SUV i Stockholm? Ha ha ha!)

21 augusti, 2006 18:04  
Blogger Rex said...

Hur kan du blogga om inte internet funkar???

22 augusti, 2006 01:32  
Blogger Frk Fleggman said...

Amfibiebilen får nog komma till heders igen.

22 augusti, 2006 08:03  
Blogger Unknown said...

Rex: va bloggar Pia-Pralin? Jag trodde hon bubblade.

(Det här var inte ens roligt)

22 augusti, 2006 08:06  
Blogger Pia-Pralin said...

Har annan leverantör hemma....:-)

22 augusti, 2006 09:17  

Skicka en kommentar

<< Home