Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

söndag, augusti 13, 2006

Bad Hairday!

På gårdagens middag hade jag anstränkt mig lite extra och satt upp håret i en svinryggsliknande uppsättning, fungerade jätte bra tills jag gick ut, då trillade håret ner.... fick sen expert hjälp av 2 riktiga hårfantaster... och naurligtvis hade jag ju inte sprejat håret tillräckligt sa de i korus och tittade på mig som om jag inte fattade nått (vilket jag inte gjorde heller... nästan)

Summa sumarum är att jag idag har ett hår som ser värre ut än Kristina Lugns barriga frisyr...

Tänkte att jag skulle göra en hårinpackning, men var inte säker på om jag hade någon hemma, började rota igenom badrumsskåpet.. hmm... hittade 4 st. hade liksom glömt att jag bara för lite sen köpte en alldeles för dyr inpackning....

Så... jag hoppas att mitt hår nu kan återhämta sig en uns i alla fall, för idag är en riktig Bad hairday!