Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

fredag, juli 14, 2006

Utmaning!

5 saker i mitt kylskåp

1. Aloevera Juice som aldrig tar slut... smakar skit men är bra för magen..
2. Vattenmelon... vem kan leva utan det.
3. Korv- vi är korvomaner...
4. Filmrullar..... varför??? jag har ju en digitalkamera.. (har legat där länge)
5. Cocktailtomater --Cant live without!

5 saker i min garderob

1. Alldeles för många trosor som antingen är för små, skär in eller är i fel färg
2. En skitsnygg turkos skjorta som jag bara har använt en enda gång... varför..? den är liksom inte jag...
3. Alldeles för många party kläder...med alldeles för djup urringning för att användas på jobbet.. eller?
4. Sponsrade tröjor... i massor... som jag aldrig använder.

5 saker i min bil.

1. Skräp... glasspapper, MER flaskor, hamburgerpapper (skyller på Duracellkaninen)
2. Ambulansfilt.. alltid bra att ha
3. En borttappad nyckel som jag fortfarande inte har hittat.. men jag är säker på att den finns där.
4. Mobiltelefonladdare... batteriet tar alltid slut när man sätter sig i bilen, därför är det ett måste!!
5. badboll, luftmadrass och badring.... knappt man ser ut för alla badleksaker

5 saker i min handväska

1. Hårsprey...liten flaska
2. Visitkort... never leave without them...
3. MP3 spelare... kan inte vara utan.
4. Tandtråd... gillar inte saker som fastnar i tänderna..
5. Plast femkrona.. sån där som man sätter i en kundvagn för att få loss den från alla andra kudnvagnar.

5 att skicka till:

1. Zanza67
2. Snubben
3. Popsan
4. Fia
5. FRk Fleggman

1 Comments:

Blogger S-Man said...

Har redan gjort.

=)

14 juli, 2006 23:58  

Skicka en kommentar

<< Home