Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

söndag, juli 02, 2006

Sommarlyx!


Efter 36 timmar i Bohuslän är jag nu tillbaka bakom datorn... Jag börjar förstå hur Åsa har det (Åsa mitt i världen) och jag förstår hur fantastiskt det är med havet... Jo jag hade insett det för länge sen.. men hade glömt bort hur underbart det är vid havet en varm sommarkväll...

Fiskebäckskil vann mitt hjärta fullständigt. Lysekil är hästlängder efter i mysighetsfaktor.. bodde på Hotell Gullmarstrand.. en oas vid havet...sååå perfekt när solen är som varmast. Hade kunnat stanna en vecka.. minst

www.gullmarsstrand.se

Naturligtvis var vinet godare än någon annan stans, maten var mer utsökt än någon annan stans, och ölen var kallare och kunde inte vara mer perfekt!!

Mera njutning, mindre jobb!!! Det skall bli min slogan!

3 Comments:

Blogger Vild-hallon said...

Det skulle alla ha som sin slogan. Men det är så lätt att gräva ner sig i det ena när det andra saknas på ett eller annat vis.

02 juli, 2006 18:26  
Blogger Me said...

Yes, Gullmarsstrand är ju hur fint som helst!

03 juli, 2006 14:44  
Blogger zanza67 said...

precis min åsikt...5 dagars helgvecka o 25 arbetsdagar/år till folket...:)

04 juli, 2006 12:37  

Skicka en kommentar

<< Home