Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

måndag, juli 03, 2006

Snygg Latte!


Årets snyggaste Latte hittade jag på Brygghuset i Fiskebäckskil i helgen, den var otroligt god och serverades i snygga glas.. se själva.

Jag gillar att kolla in latte på olika restauranger. En god och omsorgsfullt gjord Latte är oftast ett tecken på att maten också är omsorgsfullt gjord.... så egentligen skulle man börja med en Latte för att se hur maten kan tänkas bli..

Någon gång i mitt liv skall jag utbilda mig till Barista.

4 Comments:

Blogger S-Man said...

Jag med.
Tror jag skulle kunna bli en GRYHYHYM Barista!

=D

04 juli, 2006 02:13  
Blogger Vild-hallon said...

Latte är gott... kaffe överhuvudtaget är gott! Ska nog gå och ta mig en kopp alldeles vanligt bryggkaffe och sparka igång mig själv så här på morgonkvisten.

04 juli, 2006 08:50  
Blogger popsan said...

Håller mig till capuccino freddo. Iskall capuccino...passar utmärkt till 40 graders värme.

04 juli, 2006 22:02  
Blogger Maria said...

Latte är mums!

06 juli, 2006 23:48  

Skicka en kommentar

<< Home