Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

tisdag, juli 11, 2006

Liiite pinsamt!


Jag kan inte säga exakt hur många resor jag bokar till Thailand per år, men många är det i alla fall, jätte många! Alla skall till ställen man knappt kunde uttala från början.. men som man nu kan bättre än Stockholms innerstad :-) det skall bokas inrikes flyg, transfers, hotell, aktiviteter och allt var det är..många resor har det blivit...

En kund sa till mig idag "åh va skönt att du verkligen KAN allt om Thailand, nu känner jag mig trygg"

Om ni lovar att inte skvallra......

Jag har aldrig varit i Thailand....har liksom inte hunnit.... men det står ju på önskelistan... helt klart..

4 Comments:

Blogger S-Man said...

Med takt, känsla och tajming kommer man långt.

Men ok, my lips are sealed...

=D

11 juli, 2006 21:18  
Blogger Me said...

Och jag som hade tänkt att fråga dig om lite råd inför mitt nästa besök i Thailand. Ska ta några dagar ledigt, på ort, så att säga. Om man vill till havet med taxi, så är väl pattaya närmast, tror jag, men det verkar vara en sådan djäklans snuskhåla. Finns det några upscale hotell i området?

12 juli, 2006 15:21  
Blogger Pia-Pralin said...

Du har ett mail med lite förslag!!!! :-)

13 juli, 2006 11:51  
Blogger Me said...

Tackar!

13 juli, 2006 14:53  

Skicka en kommentar

<< Home