Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

tisdag, juli 18, 2006

Jag glömde ju berätta!


Hur kan jag glömma att skriva om att jag såg Pirates of the Caribean i fredags?? det var en kanon rolig film, lite smålöjlig här och var precis som de flesta amerikanska filmer är, men helt klart sevärd och bra gjord.

Man kan likna den med en "Pippi Långstrump film för vuxna" de sjöng ju till och med "15 gastar på död mans kista"

Det enda som var synd var att de inte serverade popcorn på biografen.. men det kanske är lika bra så jag inte biter av en tand till under denna sommaren...

2 Comments:

Blogger S-Man said...

Är lite skeptisk mot män som sminkar sig, men jag får väl pallra mig iväg och glutta in den jag med då...

18 juli, 2006 13:44  
Blogger Unknown said...

Ååååååh… piratfilm nr 1 var ju så kul! Johnny Depp är världsbäst som galen pirat - hans andra jag känns det som. Jag måste verkligen se filmen jag också.

18 juli, 2006 18:00  

Skicka en kommentar

<< Home