Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

fredag, juli 21, 2006

I wish I was younger!

Åkte på en liten lunchutflykt till Café Grindsjön som ligger mellan Tungelsta och Sorunda, jätte mysigt litet ställe som är kanon när vädret tillåter.

Idag satt det 3 killar i 25-30års åldern... som helt klart hade cyklat dit någonstans ifrån.
Alla tre va skitsnygga, Två av dem hade cykelkläder och Ok cyklar, typ mountainbikes, den tredje hade shorts, med bar överkropp, som var sååååå vältränad, han cyklade på en Kronans cykel utan växlar... de skulle till Nynäshamn.. Lycka till..

När de skulle ge sig iväg så plockade han med bar överkropp ihop sina saker, och till sist packade han ner sin Cockerspanielvalp i cykelkorgen..... gud allså..... en skitsnygg kille som cyklar i bar överkropp som är vältränad.. och som har en cockerspaniel i cykelkorgen.. det är ju bara för mycket..

Varför, varför, varför??? är jag inte en snygg 25 åring...

Håller jag på att bli gammal? Kan tjejjer bli Gubbsjuka?

3 Comments:

Blogger Me said...

Känner igen det där. Det finns alldeles för mycket unga och söta flickor, och jag är 10 år för gammal. Men jag uppskattar faktiskt mer kvinnor i min egen ålder. Lite “ålder” är betydligt sexigare.

22 juli, 2006 06:26  
Blogger Pia-Pralin said...

Jovisst....mn det är roligt att titta på vackra saker....ehh.. jag menar pojkar1!!

22 juli, 2006 10:04  
Blogger sparris said...

Well. Du och jag är lika gamla, min pojkvän är 24. Internetromanser ftw!

27 juli, 2006 11:47  

Skicka en kommentar

<< Home