Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

fredag, juli 07, 2006

Fönster kil bortskänkes!



Som ni säkert alla vet så har det ju varit ganska varmt den senaste veckan.. det kan väl ingen har undgått?

Jag har ett jätte fint fönster bakom mig som går att öppna, men så fort jag öppnade så blev det tvärdrag någon annanstans i lokalen så att det slog igen... Någon fösnter hake finns inte..

Men som ni ser så hittade jag den perfekta fönsterstoppet.. en sko...! (kanske inte syns så bra på bilden men...)

Men jag har 2 skor, men bara ett fönster... så den andra skon bortskänkes för liknande ändamål!!

1 Comments:

Blogger zanza67 said...

sitter själv i ett serverrum utan fönster med en jättefläkt framför mig o uppskattar tempen till ca 15 grader...rena värmeväggen när jag skall ut på lunch....ungefär som när man skall ut från flygplatsen på väg till semesterorten...

07 juli, 2006 23:48  

Skicka en kommentar

<< Home