Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, juni 29, 2006

Ännu en dag i dödens väntrum...


Nä nu skall jag väl inte vara så negativ, men ibland känns det som livet bara går på tomgång...

I tisdags när jag ville supa skallen av mig så gjorde jag faktiskt ett mellanting... jag la mig inte bara i sängen och drog täcket över mig utan jag pallrade mig faktiskt in till stan och gick på bio... (utan sprit..)

Låt mig säga så här.. den sista filmen jag såg på bio var Legally Blond 2, då var jag höggravid, dvs det var sommaren 2003.... så ofta har jag jag varit på bio sen jag fick barn.

Nåväl, den här filmen var inte alls vad jag hade räknat med.... den slutade när den precis hade börjat och jag fick liksom inte svar på alla de frågor jag hade.... var han gay? Blev det hon och han?....m.m. nä den största behållningen var faktiskt popcornen...

Dessutom bet jag på en o poppat popcorn så en bit av min tand sprack... så igår fick jag en akut tandläkartid här i Mölnlycke... det blev inte så dyrt tack och lov...

Tänka sig.. jag fanns kvar i rullarna hos Folktandvården, trots att det var 19 år sedan jag var där sist. :-)

1 Comments:

Blogger zanza67 said...

aaaj - hoppas det gick bra men du måste lova att gå till tandläkaren oftare...:)

29 juni, 2006 19:29  

Skicka en kommentar

<< Home