Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, juni 01, 2006

Kan ni tänka er!


När jag kikade i min bloggstatistik, så har jag skrivit 177 inlägg i min egen blogg... 177 helt meningslösa snick snack inlägg... ja eller kanske 175 i alla fall... ibland kan jag ju faktiskt vara liiite allvarlig. :-)

Gör detta mig till en bloggare, eller är det andra kvalifikationer som krävs? Kanske jag skulle skaffa mig ett visitkort med titeln "bloggare" på, det vore coolt!

För övrigt är jag på väg till Göteborg, för en lugn och mysig helg tillsammans med mina föräldrar och med Duracellkaninen förstås...

Bilden är tagen i mina föräldrars trädgård... blommande äppelträd.

4 Comments:

Blogger svedins said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

01 juni, 2006 10:47  
Blogger zanza67 said...

de ser ut att bo i de mindre regniga områdena i göteborg...glöm inte paraply o höga stövlar...:)

01 juni, 2006 10:48  
Blogger Pia-Pralin said...

Jag har våtdräkt och sylvester, räcker det?? :-)

01 juni, 2006 15:22  
Blogger zanza67 said...

ja om du e väl impegrerad oxå....

02 juni, 2006 23:44  

Skicka en kommentar

<< Home