Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

fredag, juni 02, 2006

En sak fattas mig!


Om det inte hade varit för en bärbar kreditkortsmaskin, så skulle jag kunna jobba var som helst ifrån. På vintern skulle jag kunna koppla upp mig från Thailand eller Teneriffa och en och annan vecka från stugan i Åre, och på somrarna från sommarhuset på Gotland. Eller från det här hotellet.

http://www.chevredor.com/

Jag kan nog tänka mig att arbeta därifrån...de har ju ett fint lunchhak dessutom.

Kanske skall börja med att ringa det där kreditkorts-maskin-företaget....

1 Comments:

Blogger zanza67 said...

...vet hur du kommer få det...långsam modemuppkoppling...aldrig wlan som funkar...tar du nätkabeln om det nu finns bredband kommer du aldrig ur hotellrummet för ingen vet hur inställningarna skall vara...uppkopplingar som avbryts stup i ett när du laddat ned hälften av alla mail...uppdateringar som tar timmar att göra etc etc...fast det såg underbart ut att ha semester där...

05 juni, 2006 09:33  

Skicka en kommentar

<< Home