Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

tisdag, maj 02, 2006

Stora problem!

Stora problem så här på tisdagsmorgonen att ta itu med.

Mina nya örhängen slår mot mina hörlurar till min MP3 spelare när jag går, och det går ju inte, så örhängen eller musik?? det blev örhängena...

Min nya hårsprej luktar hallon och det skär sig med min parfym, och utan hårsprej kan man ju inte leva, dessutom luktar den så himla gott... så parfym eller hallon-hårsprej? det blev hårsprej..

Ja som ni förstår så är det svåra problem som jag dras med...

4 Comments:

Blogger Rex said...

Du måste gå i takt såklart annars blir det ju fel.

03 maj, 2006 09:41  
Blogger S-Man said...

Uj uj uj vad jobbit!
Redde du ut allt till slut?

03 maj, 2006 13:53  
Blogger Pia-Pralin said...

Nä sånna häs svåra problem är inte lätta att reda ut!! :-)

04 maj, 2006 11:25  
Blogger Maria said...

Du får köpa såna lurar som jag har, som trillar ut ur örat hela tiden. Då ändrar problemet åtminstone karaktär lite grann...

04 maj, 2006 22:25  

Skicka en kommentar

<< Home