Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

måndag, maj 29, 2006

Sorg idag!

Det är fruktansvärt vad som har hänt i vår Kommun. En 26 åring har mördat och våldtagit en 12 åring, dessutom våltagit, knivskurit och förstört en annan 12 årings liv.

Jag försöker förstå men det går inte.. en 12 åring, det är ett barn, ett barn som litade på sin styvpappa, ett barn med förhoppningar och drömmar om livet, som nu inte finns längre, ett liv som har släckts av en person som hon litade på.

Jag får dåligt samvete när jag skäller åt min son, lika dåligt samvete får jag när jag tvingas sätta mig på huk, säga till honom på skarpen och hålla hårt i hans arm, det får mig att känna mig som en dålig förälder. Men jag slår inte mitt barn, jag kallar inte honom för elaka ord och jag pussar och kramar honom så ofta jag får, för att jag älskar honom.

Hur kan man mörda ett barn????

1 Comments:

Blogger Vild-hallon said...

Helt ofattbart!

29 maj, 2006 14:25  

Skicka en kommentar

<< Home