Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, maj 17, 2006

Fåfäng!

Hade tid hos naprapaten idag.. ja allså han är både naprapat och akupunktör.. och ofta så vet jag inte vad han gör för behandling för min muskelömma kropp.. och varje gång jag har duschat för att jag trott att det skall bli axel och nack behandling, så är det istället nålar i fötterna... och de sista 2 gångerna har jag haft fötterna instängda i skor hela dan.....ja ni förstår.. tåbira..

Så idag så var jag förutseende... gick och tvättade fötterna inne på toaletten på jobbet innan, så att de inte skull avslöja att jag även idag har haft fötterna instängda hela dan.

Först tänkte jag att jag skulle tvätta av fötterna utanför handfatet, men det gick ju inte, så jag fick liksom sätt upp en fot i taget i handfatet och tvätta .. högerfoten gick hur bra som helst, men vänsterfoten fick nån sån där ryckning i foten.. så stortån kom åt vattenblandaren... så det blev vattnet skåll hett... Varpå jag naturligtvis drog åt mig foten och höll på att tappa balansen... (tur att ingen såg). Foten blev alldeles röd och ömm!!

Tror ni att han satte nålar i fötterna nu när jag hade tvättat dem?

Nej.. idag var det massage för axlar och nacke...

1 Comments:

Blogger Rex said...

Du får gå till "Handens Fotvård" istället ;-) Finns i Haninge.

17 maj, 2006 22:30  

Skicka en kommentar

<< Home