Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

måndag, maj 29, 2006

daglig humor!

Mitt liv är inte alltid tipp topp, jag är inte rik och jag är inte smal och snygg, men jag är glad ändå...

Jag försöker varje dag se något roligt i vardagen, komma ihåg alla de där lustiga människorna man såg på stan eller något roligt som Duracellkaninen säger eller gör. och häpp!!! där har man vardagskomik, som får en att må mycket bättre!!

Mitt liv är i alla fall fyllt med vardagliga små lustigheter som jag gärna delar med mig om som ni vet..

Pröva, ni kommer få en mycket roligare vardag!!

4 Comments:

Blogger zanza67 said...

underbar livsfilosfi...o det händer väldigt mkt varje dag bara sinnet är öppet...det märks verkligen på din blogg

30 maj, 2006 11:10  
Blogger Pia-Pralin said...

Här finns det hur mycket sinnen som helst öppna hahaha :-D

30 maj, 2006 12:19  
Blogger Maria said...

Helt rätt! Hade en sån riktig tristess-dag idag men så gick jag in på tjuvlyssnat.se och allt kändes lite bättre. Det hjälpte också med den 72%-iga Anton Berg-chokladbiten som jag köpte :)
Visst betyder det mycket att man har roliga, härliga människor omkring sig på jobbet?

30 maj, 2006 21:59  
Blogger S-Man said...

Skrattar redan snart ihjäl mig här i hålan...

=)

Kramsomfan

31 maj, 2006 07:07  

Skicka en kommentar

<< Home