Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

tisdag, maj 16, 2006

Bra musik!

Har laddat ner lite åttiotalsmusik på min MP3 spelare... kommer ni ihåg Heart? Speciellt låten Alone.... Gu vilken röst hon har Nancy Wilson.. fantastisk!! Jag går och diggar min åttiotalsmusik på väg till jobbet varje dag... folk tror nog att jag är på väg till det där dagcentret för utvecklingsstörda som ligger jämnte mitt kontor...

...men vadå, det måste ju vara tillåtet att digga??

(jo jag är är faktiskt en normalbegåvad kvinna utan kända störningar, och med ett normalt utseende...alldeles för normalt tyvärr)

4 Comments:

Blogger Rex said...

Finns det inte en viss likhet med Nancy Wilson ;-)? Men jag kan ha fel eftersom jag endast baserar det på det lilla man ser av din hårfärg & hår på kortet.

17 maj, 2006 10:07  
Blogger zanza67 said...

...80-tals-tryckarna är helt klart i en klass för sig...toy soldiers, vangelis - i'll find my way home, korgis - everybody's got to learn sometimes, phill collins - in the air etc etc...

17 maj, 2006 10:58  
Blogger Pia-Pralin said...

Rex::: Klart att det finns likhet... men i så fall var ju du också lite lik både mig och Nancy Wilson när det begav sig.. vi kanske är släkt trots allt :-D

17 maj, 2006 15:58  
Blogger Maria said...

Jag älskar 80-talsmusiken och håller med om att de lugna låtarna var helt fantastiska. Sen är det inget fel att gilla den musiken tycker jag! Det har ju ändå haft en viss revival och det finns många nya artister som efterliknar 80-talsmusiken. Vad säger ni om "Love Bites" med Def Leppard då...

18 maj, 2006 20:33  

Skicka en kommentar

<< Home