Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

fredag, april 28, 2006

VIktigt!

Eftersom det tydligen är känsligt för en viss person hur jag skriver i min blogg så vill jag klargöra 2 saker!

1. Nej jag driver inte företaget ensam, det är 2 ägare och jag själv!
2. Nej jag är inte ensamnast i världen och inte på mallorca heller, jag hade naturligtvis folk som hjälpte mig på plats där nere och jag gjorde inte allting själv!! Basta!

Nöjd???

Den sura pralinen!

3 Comments:

Blogger Vild-hallon said...

OK! Vet inte vem det var riktat till, men buss på dem bara. :-D

28 april, 2006 19:00  
Blogger S-Man said...

*Morr morrelli-morr*

Geffan i vår Pralin va!

Funkade det?

=D

28 april, 2006 21:56  
Blogger Pia-Pralin said...

Ja vi får väl se.. risken är väl att det blir motsatt effekt, men det skiter jag högaktningsfullt i :-)

29 april, 2006 12:28  

Skicka en kommentar

<< Home