Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

fredag, april 28, 2006

Oseriös!

Idag känner jag mig så där härligt oseriös... allså inte oseriös så.. utan mer o-seriös! ja ni förstår säker vad jag menar... skall försöka flexa ut tidigt...springa på bolaget och inhandla lite gott vin... käka räkor kanske till och med...det är ju fredag för bövelelen och jag firar att jag har gått ner 7 kilo...

det kan också vara mathallucinationer efter all den här pulver-dietdrycken som jag har druckit nu i massa veckor....

Sen måste man ju ladda upp för kungens födelsedag... måste ju finnas massa med mat som är "kunga inspirerad" de där halstabletterna tex... Kungen av Danmark hette den väl... men nja... fel land liksom... hoppas att det tillverkas en "Kungabakelse" eller kanske till och med "Kungapizza" dagen till ära. vi får se...

Royalist javisst!