Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

måndag, april 10, 2006

Mallorca!

Förstår att ni har saknat mig massor ;-) men jag har så mycket annat att stå i, och varje gång jag öppnar datorn i receptionen (enda stället där WIFI fungerar) så kommer folk och har 100 frågor.. därav denna sena timme miss i nassen!!

Ja vad säger man... när jag kom till hotellet i tordags, höll de på att damma av vinterdammet i foajen, hotellet såg ut som ett bombnedslag, jag skulle ha behövt några lugnande piller... men 12 timmar senare såg det mycket bättre ut, och 36 timmar senare när gästerna kom så syndes det inga spår av bombnedslaget. Men det fattas fortfarande klinkers i gymmet men det vet ju ingen om, och tvättmaskinerna är inte installerade, men det är ju en baggis.... mañana heter det ju...

Annar är det bra... solen skiner och det är huvudsaken... 100 gäster har kommit, ytterligare 90 kommer snart... fullt upp med andra ord!

4 Comments:

Blogger Unknown said...

Kul att få rapport från din ”lilla utflykt”. 190 personer? Samtidigt? Okej. Vad ska de göra då? Cykla runt och konferera?

Hoppas du får tid att rapportera mer!

10 april, 2006 08:09  
Blogger Vild-hallon said...

Åhh, vad det låter skönt att befinna sig i värmen. Är en gnutta avundsjuk... :-)

10 april, 2006 13:33  
Blogger S-Man said...

Äsch....
Jaja... Du bara roar dig du!
Är inte ett dugg avundsjuk.
Inte då.

HAHA!
Vettu?
Igår snöade det här!
HAHAHAHAHA....


Hmmpf

11 april, 2006 00:57  
Blogger Maria said...

Kul att läsa lite om dina upplevelser därnere. Jag håller med Åsa, läser gärna fler rapporter om du får tid! Hoppas du hinner sola och bada lite också :)

12 april, 2006 20:55  

Skicka en kommentar

<< Home