Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

söndag, april 02, 2006

Klippning!

Nu är det klippt!

Ja, allså bildligt talat... Jag klippte mig igår... och för en gångsskull blev jag faktiskt nöjd med en gång när jag gick ut ifrån salongen....Annars brukar jag gå hem, fixa och trixa några dagar och sen... är allting bra.

Jag blev dock lite nervös när jag såg vem som skulle klippa mig för hon såg ut som en fjortis.. typ... hur ung som helst, och hennes frisyr som en liten docka.. stora korkskruvar i en stor konstig kreation uppe på huvudet...

det började inte så bra, hon fastnade i mitt örhänge med kammen så jag trodde hela örat skulle lossna, och sen höll hon på att mörda mig när hon skulle blåsa håret, eftersom toppen på hårtorken lossnade och flög iväg som en projektil rakt in i spegeln, och sen tillbaka på mig..

Men frisyren blev bra..

2 Comments:

Blogger S-Man said...

Jösses!
Du kan vara glad att du kom därifrån levande eller med näsbenet i behåll åtminstone...

Klippte mig oxå imorse, fast det är en helt annan historia.

=)

03 april, 2006 12:34  
Blogger Unknown said...

Ta på dig hjälm nästa gång du klipper dig! Och ansiktsskydd. Bara som en säkerhetsåtgärd.

:-)

03 april, 2006 13:02  

Skicka en kommentar

<< Home