Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

måndag, april 03, 2006

Godis!


Jag är en periodare när det kommer till godis.. ibland kan jag bara få sån där paniiíik.. måste ha Godis nu!! det räcker oftast med ett par bitar, men med Fox kolor är det annorlunda, jag kan inte få nog! Såååååå.. jag blev så glad när jag såg att Foxkolan hade kommit i en grön förpackning med smak av äpple.. men.. usch vilken besvikelse, smakar konstgjort lite parfymerat..

Nä tacka vet jag mina gula Foxkolor, de är min stående favorit!

Vad gillar ni? Jag har hört att Cola flaskor är den absolut mest populära lösgodissorten!

8 Comments:

Blogger S-Man said...

Jag diggar pralinersomfan: ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak.

=))

03 april, 2006 19:36  
Blogger Pia-Pralin said...

**rodnar***

03 april, 2006 20:52  
Blogger S-Man said...

M M.. åsså e fox kolor godasomfan.
Fast jag har inte tid nu.

03 april, 2006 22:26  
Blogger S-Man said...

Så...
Nu har jag tid igen.
Vart var vi?

=)

04 april, 2006 16:19  
Blogger Pia-Pralin said...

godis e gott helt enkelt! :)

04 april, 2006 16:35  
Blogger Unknown said...

Malacos salmiakfiskar
Gianduja-ägg

04 april, 2006 18:29  
Blogger S-Man said...

Näe.... Praliner är bäst!

Alltid.

=))

05 april, 2006 00:22  
Blogger Maria said...

Ojojoj, vilket ämne. Det finns ju för mycket gott helt enkelt! Men pralier absolut, särskilt med sprit i. Malacofiskar, skumbananer, bridgeblandning och Ahlgrens bilar. Någon som testat den nya glassen förresten med bil-smak?

05 april, 2006 21:46  

Skicka en kommentar

<< Home