Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, april 27, 2006

drömmar!

Nattade Duracellkaninen vid 21.30, och somnade tydligen ganska skönt! Vaknade för en liten stund sedan... (04.09) gick på toa, passerade köket och märkte att jag inte plockat bort efter kvällsmackan.. och inte stängt av datorn..

Jag drömmer så himla mycket konstiga drömmar.. Inte mardrömmar men knäppa saker som att katten Solo börjar prata, och han har så mycket att berätta, och jag vet inte hur jag skall ta till mig informationen. Bla om dett stort bankrån, jag kan ju inte gå till polisen och säga, min katt berättade det här för mig.... :-) Jaja.. jag tror att det är min hjärna som är överhettad :-) Nu skall jag i alla fall ta och stänga av datorn, krypa ner jämnte duracellkaninen och sova lite till.. Gonatt.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Oj! Det är någon som talar till dig via din katt i en dröm. Mycket trovärdigt! Ha ha! :-)

Jag drömde en gång att syrrans katt satt bredvid mig i sängen och läste en bok på kattspråk – det var som en kombination av bokstäver och bilder. Mitt i drömmen ringde telefonen på riktigt, så att jag vaknade, då slingrade jag mig smidigt förbi den läsande katten när jag skyndade mig upp för att svara.

Sen insåg jag att det förstås inte satt någon katt på min säng och läste…

27 april, 2006 08:29  

Skicka en kommentar

<< Home