Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, mars 30, 2006

skattedeklarartionen!

Kikade lite på skattedeklarationen... man kan tydligen SMS:a in deklarationen i år, det är ju lite coolt tycker jag.. fast det är ju klart.. det blir ju svårt med avdragen....

Undra vem som sitter i andra änden och tar emot dem....hmmmm... jag vill inte lämna ut mitt mobilnummer till skattemasen...då kan han ju nå mig när jag är i skatteparadiset.....hmmm.. det kanske är det dom har tänkt på..

-Nu skall vi se här... jaaa... hon Pia har smsat sin deklaration med en tjänstetelefon.... det har hon inte tagit upp som förmånsvärde i dekarationen.....

Nä.. jag åker nog ner och lämnar in den i "soptunnan" som står utsälld här vid skattekontoret.. det är liksom en liten rit varje år... :-)

1 Comments:

Blogger Rex said...

Comviq lanserade sina kontantkort med devisen: Kronfogdens värste fiende. Köp ett Comviq kontant som du messar skattmasen med.
;-)

31 mars, 2006 10:49  

Skicka en kommentar

<< Home