Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

tisdag, mars 28, 2006

Nytt namn!

Nämn inte bolagsverket i min närvaro... jag har en gås oplockad med dem (det heter så va?)
De har nämligen beslutat att vi måste byta namn på byrån eftersom vårt namn är varumärkesskyddat. Ja så är det nu i alla fall, och det är väl bara att rätta sig i ledet och hitta ett nytt... enkelt tänkte jag... så här 55 namn senare så inser jag att det var inte så enkelt, eftersom alla redan heter det jag vill heta..
Vi utlyste en tävling bland nära och kära, och har fått in en 30 tal namn... vissa bättre än andra om man säger så...:-)

Så tips mottages tacksamt... skall vara internationellt gångbart alltså "Pias Resestuga" är inte att tänka på, kanske inte heller "Red Light Travel" som en snäll vän kom på, Det kan lätt ge fel associationer om man sägr så :-)

2 Comments:

Blogger Unknown said...

The Unplucked Goose Travel

29 mars, 2006 08:45  
Blogger Pia-Pralin said...

hahah.. ja egentligen skulle det vara ett bar namn.. ingen annan heter garanterat det!!! :-)

29 mars, 2006 11:06  

Skicka en kommentar

<< Home