Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

måndag, mars 13, 2006

Måndag!

Tillbaka i hufvudstaden igen....

Ganska skönt efter en omtumlande helg i Götet.. Det var så många saker som bluppade upp som gubben i lådan att jag känner mig helt matt!

1. Min mamma vill flytta till Stockholm... nu återstår bara att övertala min pappa.
2. Min faster skall sälja sitt hus och flytta till lägenhet
3. En av mina absolut bästa kompisar (fd.) väntar barn... hon sa upp bekantskapen när jag fick Duracellkaninen.. hon tyckte väl att jag blev annorlunda... men nu kanske hon ångrar sig, när hon själv får barn....ehhh..
4. Sandra Dahlberg åkte ur melodifestivalen...
5. Mitt kära kära flickrum hos mina föräldrar är numera syrum .... ;-)

1 Comments:

Blogger Frk Fleggman said...

Oj oj, mycket att smälta. Att Sandra D åkte ur festivalen var väl ändå inte sååååå svårsmält? Flickrum tenderar att bli syrum. Eller gästrum (dvs skräprum)!

13 mars, 2006 11:41  

Skicka en kommentar

<< Home