Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

måndag, mars 20, 2006

Allt är som vanligt!

Idag när jag kom till jobbet så var jag bara tvungen att checka av att allt var som vanligt.

1. Jag lämnar alldeles för sent på dagis
2. Mina byxor fläckar efter leriga barnvantar
3. Mina stövlar har lera upp till anklarna
4. Mitt fönade hår är alldeles frizzigt.
5. Jag glömde att slänga allt skräp i bilen
6. Min läppstift är bortpussat av Duracellkaninen
7. Jag kom alldeles för sent till jobbet 09.30
8. Jag har glömt lunchlådan hemma

ja... allting är som vanligt, skönt att jag i alla fall har lite rutin varje dag... hmmm..

4 Comments:

Blogger Rex said...

Och allt detta på förmiddagen? Hur blir resten av dagen?

20 mars, 2006 11:03  
Blogger Pia-Pralin said...

ähhh.. allt är som vanligt bara ;-) så är det varje dag!! (nästan)

21 mars, 2006 18:07  
Blogger Maria said...

Oj, vad jag känner igen mig...klassiker är ju också att glömma mobilen, busskortet eller råka ta med sambons nycklar, också, så att han inte kan gå hemifrån.

21 mars, 2006 20:49  
Blogger Unknown said...

Milde tid! Här förflyttar jag mig litet lugnt från köket till kontoret, hela två meter och så börjar jag jobba.

21 mars, 2006 21:40  

Skicka en kommentar

<< Home