Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, februari 01, 2006

Utmaning!!

Jag har blivit utmanad av Iaia att skriva 5 irriterande saker om mig själv.... det finns ju inte men här kommer väl några då ;-)

1. Jag är tanskspridd, så fort jag går innanför dörrarna på ICA så glömmer jag allt jag skall handla, trots att jag strax innan kunde det som ett rinnande vatten!!

2. Jag har fobi mot hår i handfat.. långa hårstrån som ligger handfatet får mig att få stora rysningar. Likaså en hårig hårborste...

3. Jag avslutar sällan det har påbörjar.... bara till 90% ungefär.

4. Jag säger ALLTID fel saker, vid fel tillfälle!!

5. om någon bjuder mig på Grillchips.. så kan jag äta upp hela skålen.. kan inte sluta

jag kan inte utmana någon för alla är utmanade redan.... sorry!!