Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, februari 22, 2006

Svår att få tag i!

Idag var det extra svårt att få tag i folk kring lunch.

Hos en leverantör var det lunchstängt helt plötsligt, något som aldrig har hänt förut. Hos Försäkringskassan var det 78 st i kö innan det var min tur... det blev aldrig min tur..

Några av mina kunder hade sina mobiltelefonsvarare på mitt på dagen...

Av en kund i Visby fick jag svaret.. -Herregud människa, ring om en timme...

Det var OS!

3 Comments:

Blogger Vild-hallon said...

Mmm... inte får du väl störa mitt i OS-skidåkningen. Viktiga saker ju! :-D

22 februari, 2006 22:28  
Blogger Unknown said...

Vaddå OS? Det jag försöker följa är Floorfiller på TV3. Igår kväll var jag på ett möte där de flesta började med att sitta i TV-rummet och kolla på OS innan alla hade kommit. Sen genomförde vi mötet och plötsligt plingade det till i två mobiler: sms om att Anja hade tagit guld. En stund senare kom en kvinna förbi mötet och sa: ”Förresten har Anja tagit guld”. När jag kom hem hann jag bara kliva över tröskeln för att mottas av samma besked.

På hemvägen ringde jag ett samtal och det avlöpte väl, tills mannen i andra änden plötsligt fick stirr i rösten och sa ”nu måste jag kolla på hockey!”

23 februari, 2006 06:58  
Blogger Maria said...

Vad menar du, försökte du jobba mitt i sprintfinalerna?
:)

23 februari, 2006 21:12  

Skicka en kommentar

<< Home