Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

måndag, februari 27, 2006

Naprapat!

Efter minst 6 behandlingar hos min naprapat/akupunktör så känner jag mig bättre i kroppen än någonsin. Han har löst upp spänningar i nacken och i axeln och idag även i käken, jag har en knakande käke ibland och det irriterar mig... så när jag nämnde det så sa han att han skulle kika på det...

Varje gång jag går dit, hittar han nya saker som behöver ses över.. det påminner mig om att jag egentligen fungerar som en gammal Saab.. När man lagar den ena delen så är det något annat som visar sig vara på upphällningen, tur man inte är en Ferrari..

Nä.. folk.. jag är inte byggd för snabbhet, jag är byggd för komfort!! ;-)

1 Comments:

Blogger Maria said...

Naprapater är ett underskattat släkte. De är ofta helt suveräna på att trolla bort saker. För några år sedan blev jag av med ont som hade plågat mig i flera år och i våras var det en hemsk huvudvärk som bara försvann efter naprapatbesöket. Konstigt bara att så lite energi läggs på friskvård på arbetsplatserna, för att förebygga att man får såna här problem.

27 februari, 2006 20:04  

Skicka en kommentar

<< Home