Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

fredag, februari 03, 2006

Drömmar!

Inatt har jag drömt en jätte skum dröm.

Jag och Duracellkaninen köpte varsin motor som man kunde sätta på ryggen och kunde då flyga av egen kraft, vi flög upp bland molnen och ovanför molnen fanns en annan planet. hur vacker som helst med gröna dalar och små vackra hus. Vi landade vid en liten krog där vi käkade lunch.. och jag frågade vart vi var. och fick till svar att vi var på ett ställe som få visste om.

Sen flög vi tillbaka hem och jag försökte förklara var vi hade varit men ingen trodde mig..

7 Comments:

Blogger Unknown said...

Gotland?

:-)

03 februari, 2006 11:12  
Blogger Unknown said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

03 februari, 2006 11:14  
Blogger Unknown said...

Sorry, skoja bara. Alla känner ju till Gotland.

:-)

03 februari, 2006 11:14  
Blogger Unknown said...

Fast, om det inte var Gotland – var var ni DÅ? Dit skulle man ju gärna vilja ta sig en flygtur.

(T.ex. med gotlandsflyg.se)

(Ja ja, nu ska jag verkligen sluta trakassera din blogg med kommentarer)

03 februari, 2006 11:19  
Blogger Pia-Pralin said...

Kan vara Gotland...kanske det är någon som försöker säga mig något Åsa!!! :-)

03 februari, 2006 12:56  
Blogger Frk Fleggman said...

Kanske var det Oaxen? Eller... Visingsö?

(försöker bara späda ut det Gotländska övertaget här)

03 februari, 2006 15:44  
Blogger Studiomannen said...

...eller kanske var det Crazy Horse som var krogen? Detta skrev jag för flera dagar sedan men inlägget försvann visst...

07 februari, 2006 18:04  

Skicka en kommentar

<< Home