Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, januari 25, 2006

sms

Idag vid 09 tiden fick jag ett sms.

-Nu är jag på väg hem trumsigumsan, vill att du är där och väntar på mig!

hmmm.... helt klart inte till mig, ingen kommer hem vid 9 tiden på morgonen i vår familj. kollade numret... det var en kille i Avesta som ägde abonnemanget.

Jag kunde inte låta bli att svara...
-Välkommen , vem du nu är, skall jag sätta på fika?

Han svarade faktiskt!
-Ooops, sorry, vi skippar fikat den här gången. :-)

Jag svarade:
-Hälsa Trumsigumsan!

:-)

8 Comments:

Blogger Rex said...

Hm! Undrar vem som läser mina fjantiga SMS?
;-)

25 januari, 2006 13:26  
Blogger Pia-Pralin said...

Vadå rex får du aldrig några svar eller??? hihi :-)

25 januari, 2006 15:12  
Blogger Unknown said...

Det var ju det Rex äntligen fick! Tur att du finns Pia.

25 januari, 2006 15:26  
Blogger Pia-Pralin said...

Om det hade varit Rex så tror jag inte han skulle ha skrivit trumsigumsan till sin fru... han verkar ju vara en cool kille.. fast jag har ju haft fel förut!
:-) :-)

25 januari, 2006 16:10  
Blogger Vild-hallon said...

Det kunde ju ha blivit något mycket spännande av det där felskickade SMS:et. :-)

Kunde ju annars lika gärna varit ett felskickat MMS, skrev inte tidningarna rätt nyligen om en karl som skickade en bild av sig själv spritt, språngande... men inte till sin fru utan till någon helt okänd. Då kan man ju börja fundera.

25 januari, 2006 18:32  
Blogger Unknown said...

Jamen, Rex är ju musiker: Trum si gumsan. Se där, han associerar till trummor! Jag tror det var Rex :-)

25 januari, 2006 20:03  
Blogger Unknown said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

25 januari, 2006 20:03  
Blogger Pia-Pralin said...

Tänkte inte på det åsa! ;-) Klart att det var Rex!!! :-)

25 januari, 2006 20:15  

Skicka en kommentar

<< Home