Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

lördag, januari 28, 2006

Shopping!

Göteborg har Sveriges aboslut bästa shopping tycker jag... idag åkte jag alena in till stan för att köpa ett par nya jeans och en vit skjorta..

det var rea 50% på reapriset på Åhlens... jag köpte så mycket att jag knappt kunde bära allt..
men ingen vit skjorta..

En tanke slog mig när jag promenerade runt i stan... mjukishårdrock a´la 80 tal känns mycket mer rätt i Göteborg än i Stockholm, bor jag i fel stad?

1 Comments:

Blogger Maria said...

Den här veckan har varit perfekt för shopping i Göteborg, har varit 3 ggr nere i stan. Halva reapriset nästan överallt och dessutom hade de Clinique-erbjudande på Åhléns - man fick en massa bra grejer på köpet, så jag är salig av alla fynd jag gjort :)

28 januari, 2006 21:21  

Skicka en kommentar

<< Home