Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

lördag, januari 07, 2006

Ringsignal!

Eftersom jag tappade bort min mobiltelefon för några veckor sen, så försvann också min ringsignal (polis-kommunikationsradiosignal)

När jag fick min nya telefon och lyssnade igenom de signaler som fanns i telefonen, så var det inte många som inte var upptagna..(av folk som jag känner allså) men jag hittade en Coo-coo, allså ett gökur, men på något sätt representerar det inte mig. :-)

Igår laddade jag hem -Kalles klätterträd från nätet, till en kostnad av 15:- men den funkar inte, går att spela men går inte att välja som ringsignal....hmmm.. jag ger mig inte, ska ha den..*envis*

Vilken ringsignal representerar dig?

4 Comments:

Blogger Vild-hallon said...

"Var nöjd med allt som livet ger..." ur Djungelboken alternativt den där låten ur Monty Pythons "Life of Brian"... "Always look on the..." Jag växlar, allt för att förvirra mig själv.

07 januari, 2006 20:06  
Blogger popsan said...

Jag har en joddlare som ringsignal. Och till meddelandeton har jag en bebis som gråter. Alla som hör joddlaren tycker att den passar mig.

07 januari, 2006 22:30  
Blogger Unknown said...

Jag har olika signaler beroende på vem som ringer. När min man ringer är det ”A different kind of loooooove” som verkligen dånar ur mobilen.

De som ringer ofta har fått egna signaler så att jag inte behöver kolla på mobilen, utan bara kan svara i headsetet och veta vem det är. Faaaaaaaast, en gång ringde en person som knappt aldrig ringer, men som ändå råkat få en speciell ringsignal och dessvärre precis samma som en som ringer ofta. Då blir det lite förvirrande när jag kaxigt svarar med fel persons namn…

08 januari, 2006 09:37  
Blogger Me said...

Du kanske kan hitta nåt nytt kul på min blog? http://mobilebling.blogspot.com

19 maj, 2006 10:54  

Skicka en kommentar

<< Home