Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, januari 19, 2006

kyla!

Varför är det alltid så, när man behöver vantar för att det är svinkallt ute, så finns det aldrig 2 likadana vantar?

Imorse hittade jag bara en av varje, men däremot har jag 5 st. vantar i olika färger.. så jag valde mellan att frysa eller att ha en lila vante och en röd....

Jag valde vantarna.
(men det hade jag inte gjort naturligtvis, om det hade varit ynka ett par minusgrader, men nu visade termometern på -12)

6 Comments:

Blogger Frk Fleggman said...

Resårband och säkerhetsnål - som barna har!

19 januari, 2006 11:58  
Blogger zanza67 said...

det är lite coolt med olika vantar...brukar själv ha olika strumpor - fast de är svarta...hälsningar från snöigt göteborg

19 januari, 2006 19:41  
Blogger Vild-hallon said...

Ja, jag vet inte hur man ska göra. Jag glömmer ju vantar överallt, så inköp av nya är den största posten i min månadsbudget.

19 januari, 2006 22:20  
Blogger Rex said...

Sätt fast med säkerhetsnålar i muddarna.
:-)

20 januari, 2006 02:01  
Blogger Unknown said...

Idag vill jag ha kroppstäckande vantar! Burr! För att få dagen att fungera måste jag elda och tända ljus. Sådana här dagar räcker inte elvärmen för att hålla temperaturen i vårt gamla hus. Men snart så, då har jag fått upp temperaturen till över 20 på mitt kontor.

20 januari, 2006 07:58  
Blogger Unknown said...

Hallå! Idag var jag inne på Vero Moda och där fanns det vantar med snöre för vuxna! In och köp Pia! Sen är dina vantproblemstider förbi.

21 januari, 2006 15:30  

Skicka en kommentar

<< Home