Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

fredag, januari 13, 2006

Försöker någon att säga något?!

När man skriver ett inlägg hos vissa måste man ju skriva ett kodord för att publicera inlägget.

Flera gånger den senaste tiden har jag fått riktiga ord, och inte bara typ "fgrmnsk" eller nått.

Är det några högre makter som försöker säga något?

Igår fick jag tex surnadh -ja.. ja var ju sur igår.

Här om dagen fick jag Phigge-Vadå skall jag ringa Pigge W?

För ett tag sen fick jag Popppis - vadå...skulle inte jag vara poppis eller?

Alldeles nyss fick jag tilltoa-hur kan någon veta att jag var kissnödig?
-----------------------
Dementering!! Nej jag är inte medlem i Jehovas, och jag tror inte på tecken om att jorden skall gå under.... ni kan vara lugna jag är en vanlig normalbegåvad kvinna utan psykiska problem. :-)

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Det var rysligt så du negativtolkar koden Poppis. Den betyder förstås att du ÄR poppis och inget annat!

13 januari, 2006 16:46  

Skicka en kommentar

<< Home