Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

måndag, januari 02, 2006

Fint väder!

Tänk va lite snö, kyla och sol kan göra! När jag gick till jobbet imorse kändes det som om idag skulle bli en bra dag, det knarrade till och med under fötterna.

Måste berätta om en faktura som jag fick för ett arr. i Ryssland.
  • Betalningen skulle gå till ett företag i London
  • Till en schweizisk bank
  • Besöks adress i Ryssland, med postbox i Finland
  • Företaget är registerat på Bahamas!

Känns det seriöst?

4 Comments:

Blogger Unknown said...

Seriöst? Nä, men globalt… :-)

02 januari, 2006 14:27  
Blogger Vild-hallon said...

Spännande... och verkligen ett världsomspännande företag.

Snö i kombination med kyla och sol är den bästa snön. Då får det gärna vara vinter ett tag.

02 januari, 2006 16:14  
Blogger Maria said...

Njae, men jag är ju inte i branschen så jag vet inte.
Görhärligt med sol, kyla (inte för mycket bara) och snö, och idag när vi kom hem till Gbg så upptäckte jag att så var fallet även här. Hoppas det ligger kvar så att man kan åka skidor i helgen.
God fortsättning!

02 januari, 2006 23:01  
Blogger Frk Fleggman said...

Very international company, I must say. Happy Nytt Year!

03 januari, 2006 08:00  

Skicka en kommentar

<< Home